Obsługa osób niepełnosprawnych

Informacja o udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych

W Biurze Obsługi Klienta Trade Partner Sp. z o.o. zapewnia się obsługę osób niepełnosprawnych na stanowisku wyposażonym w:

  1. Komputer z zainstalowaną kamerą możliwy do uruchomienia na żądanie użytkownika końcowego, z dostępem do sieci Internet i przeglądarką (Chrome, Firefox), umożliwiający komunikację audiowizualną osoby niesłyszącej lub niemej z tłumaczem polskiego języka migowego, od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 – 17:00.
  2. W celu skorzystania z powyższej usługi, prosimy o zgłoszenie tego faktu na co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem (z wyłączeniem sytuacji nagłych). Takiego zgłoszenia należy dokonać mailowo (bok@tradeparftner.pl) lub telefonicznie, dzwoniąc pod numer 71 722 87 88. Zgłoszenie powinno zawierać wskazanie przez osobę niepełnosprawną zakresu oczekiwanej pomocy.
Obsługa osób niepełnosprawnych Wrocław
Obsługa osób niepełnosprawnych Wrocław Trade Partner

Na drzwiach wejściowych do Biura Obsługi Klienta znajdują się znaki informujące o dostępności obiektu dla osób z niepełnosprawnościami oraz o dostępnych formach wsparcia.

Trade Partner Sp. z o.o. udostępnia:

  1. Informacje o oferowanych udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych.
  2. Ogólne warunki umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, wzór tej umowy oraz regulamin w Biurze Obsługi Klienta – na papierze przy użyciu dużej czcionki oraz na stronie www.tradepartner.pl – w postaci elektronicznej w formacie tekstowym.

Trade Partner Sp. z o.o. oferuje również pomoc we właściwym skonfigurowaniu urządzenia końcowego do uruchomienia usługi. Na żądanie osoby niewidomej lub słabowidzącej Trade Partner Sp. z o.o. udostępnia, w terminie 30 dni od zgłoszenia żądania, ogólne warunki umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telefonicznych, wzór tej umowy, cenniki oraz Regulaminy w formacie tekstowym na nośniku elektronicznym albo na papierze przy użyciu dużej czcionki albo w formacie tekstowym wysyłane pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez uprawnionego.

Wrocław Trade Partner obsługa osób niepełnosprawnych

Na żądanie osoby niewidomej lub słabowidzącej będącej Abonentem Trade Partner Sp. z o.o., udostępnia:

  1. Informacje o danych zawartych na fakturze wraz z podstawowym wykazem wykonanych usług,
  2. Szczegółowy wykaz wykonanych usług sporządzone na papierze przy użyciu dużej czcionki bądź w formacie tekstowym – wysyłane pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez uprawnionego.

Na każde żądanie Abonenta będącego osobą niepełnosprawną, w terminie 30 dni od zgłoszenia tego żądania, Trade Partner Sp. z o.o. przekazuje Abonentowi informacje o oferowanych przez nią udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych, w postaci papierowej przy użyciu dużej czcionki lub w formacie tekstowym wysyłane pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez uprawnionego. Niniejsza informacja została przygotowana w oparciu o Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 marca 2014 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych (Dz.U.2014.464).

Przewijanie do góry